четвъртък, 20 ноември 2008 г.

На лъвов мост...


Е тука една малко стара позабравена история от форумите, която четох преди доста време, но намирам за забавна и реших да я споделя с вас.
Оригиналният правопис е запазен. Пича дет я е писал е железен.


... дебелогъзоокосменипъпчиви циганки, гадни лаиняни груби лаина
е са си идвам от скапания лъвов мост, дето киснах под дъжда незнам кво време докато чаках да се появи някоя "жрица" на любовта.
и изведнъж разбираш ли ми прошепва някои зад мене "ехооо", обръщам се аз и гледам едина циганка, леко възрастна ама ми се усмихна и незнам кво ми стана ама аре работата ше става, е хууво на зор съм и я питам "кви са цените бе какооо" и тя ми вика "момче, че работим с тебе за 15лв свирка, 30 секс и сичко с презерватив"
е мама и стара, океи, ебе ми се даеба.
викам и къде ти е терена, тя ми вика е там в бараката "коя барака ма?"
и тя ми сочи некви бутки там, еми океи.
отиваме и си мисля са как ше си я сложа в бараката и ще я изконсумирам като бял човек.
отиваме в шибаната барака, бутам аз некви скапани огромни табели между двете бараки за да минеме разбираш ли, и очаквам да влизаме някъде. а то там било, там и бил скапания терен даеба.
между двете бутки, и от бутките ми тече по дясната половина на тялото, цялия съм вир вода мамка му. ама това аре както и да е.
аре почва се работата, аз съм един дебелан, и не с голяма патка даеба, ама и тя с един гъз да я еба дебел.
свалям панталона и тая ми нахлузва презерватива, и аиде свирки.
е мама ти дървена скапана кирлива циганска, точно три движения братя, точно три, едно напред и две назад, това и беше свирката.
аз и викам "абе аре бе, кво става шо спря?" а тя ми вика ами аре секс, аз и викам абе я даи малко още бре, даи поне да свършва па после пак секс, е мама и стара незнам ама ебати свирката с капут скапана ми направи, още три движения, аз нищо, ама нищо не усещам, а патката ми почва да спада, щото тая гнусна циганка нищо не каза да ме предразположи или нещо, а тоя презерватив не го знам къв беше ама някъв дебел, не си виждах пишката даеба, и лапа, кво лапаш маааааааа.
едвам главата ми налапа, преди това семки яла и люспи по капута останаха.
викам си, еби си маиката е са те почвам, обръщам я, и и гледам гъзъ, ееееееееееееееееееееееееби му маиката космат, пъпчив и дебел.

еми океи даеба, аз съм дебел, разбирам, ама космат. аааааааааааааааааа.
абе караи, и почвам, а тая циганка мръсна не се надупила даже, а на мене не ми е 20см та да и стигна путката ебати, то трябва някъв кол за да и мине през сланинестите бузи.
викам и "аре наведи се, че нещо ми е малък (а то и спада налягането даеба)" ааа тая гъска ми вика, ооо немога бременна съм ама да те еба (мисля си) как си бременна бе ????????
и тая се обръща и с ръмжащ глас ми вика " е сккиии", и гледам некъв корем. е лошо ми стана даеба, ама нема начин, викам смъкваи гащите по надолу и се разкрачи и се надупи по добре, (даеба нема малко разиране към по ненадарените мамка им циганкса)
е хууво, както и да е успях маи да вкарам нещо някъде, ама не усетих нищо, защо ? щото тая е широка като едно строително хале, или аз съм с ебати микроскопичния пенис, абе незнам, ръгнах я по силно и усетих вече леко топлинка мххехе, и почвам си аз като пич, ама нищо не усещам все още,!!!!!!!!!!!!
защо ???????? да и еба маиката незнам кво и има или тоя презерватив е с термо изолация някъв или незнам.
викам и "даи да ти вдигнеме едното краче" а тая кучка ми кресна леко, с което пениса ми почва пак да спада, вика "абе как бе, ше си изцапам бебжовия панталон"
и мамка и мръсна, със се презерватива ме довърши на ръка, а аз седя като насран даеба, и се напънах сам да свърша, е мама и мръсна гадна, как ми разби всичкото мъжко дето имах.

и си тръгваме, и аз половината, дясната половина вир вода, а другата суха, ама цялото тяло, не си мислете, че нещо само рамото ми е намокрило, беше ми студето докато я ебах ( ако може да се нарече ебане).
30лв пичове, 30 лв и смазан психически

а на всичкото отгоре като си тръгвам завивам покраи бутките, и гледам в груб една пред мене, застанала, бяло момиче ви казвам, в военен панталон, с кърпа на главата, абе не проститутка на пръв поглед.
ама бяло бе, не мелез между мангалска маимуна ами бяла, чиста проба българско момиче, бихте я взели за няква реивърка.

и подминавам я, накуцваики с единия крак, защото моляви се, аз съм 190см на 120кила сигурно, а оная циганка проклета 140см със все токовете, и трябваше да клеча докато уж я еба.
и та значи, подминава я тази и тя ми прошепва, "хеи" обръшам се и ми се усмихва, е казвам ви чудя и се какво прави на улицата такова прелестно същество.
предлага ми съвсем културно всичко, забележете всичко (това и анален секс) само срещу скромната цена от 40лв.
ААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
да се еба в каръкаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА

а немам пари, а сили колкото щеш, 120кила сили, енегрия да изкърта цял рудник
е нема братче, нема пари и си казах мерси но не, е такъв мокър седяики като улигофрен

а сега да разсъждаваме логически:
еби и маиката на циганката, това нема ме срине (поне ака си мисля) тая според мене се е държала зле само да ми земе 30лв, а и аз съм си наивен по природа, кво да права.

не ме интересува, аз даже и съм тръгнал да и права кефя, по путката я галих малко, даеба, аз не се накефих, сърцето беше с 60тупкания в секунда, нормално демек. а тая, а тая кучка скапана циганска, тая докато я ръгах силно да и стигна путката, докато правех тласъци, гледам и очичките бе, то тя се кефеше мамка и повече от мене бе
малееее, ше се побъркам.

ебаси и преебаването за 30лв, аз тия 30лв да бях ги дал на някое момиче от саита тука щеше да ми е по добре мисля, поне нямаше да ме вали дъжда, и щях да отида при някоя слабичка (ако ме иска де )
и щях на леглото да си я сложа и да си се наместа като пич, и да си свърша работата като бял човек а не като няква шибана маимуна, даеба, аз съм еволюирал достатъчно мамка му, че и кеф тръгнах да и права шаеба, после смърдях на нема да ви казвам, а като я питам може ли малко в дупето, и я вика НЕ, НЕ!!!
а точно тогава поглеждам и ми се завива свят като я иждам че, на скапания анус има малко парченце бяла хартия. лелееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее
какво съм ебал бе, как можах да се мина така
даите съвет бе приятели, даите малко мъжка солидарност
кажете бе, кажете при коя да отида, ше си дам 30лв като пич, за половин час, ама искам отношение малко поне бе, поне малко да ми стане гот, то с бившата не ми беше гот бе, тя като тая циганка
искам свирка без презерватив, или поне с някъв по тънък даеба.
даите съвет,помогнете, че се сдухвам даеба


много се извинявам за ругатните, ама не ми дреме, много се извинявам и за дългия пост, ама не ми дреме, трябваше да си изкарам ядът

а като завършък на всичко в шибания 310 имаше само страци които миришеха на гъзъ на оная циганка

българските жени рулззззззз

мерси, ще съм благодарен на малко съвети и окуражаване, и помош или и аз незнам

1 коментар:

  1. lelee batkoo.. :X ne ti zavijdam za tva izjivqvane.. nemojah da go do4eta 6toto mi se gadi ve4e i drugiq put purvo zvunkai posle 6ibai.. da znae6 kvo te 4aka ;)

    ОтговорИзтриване