събота, 22 ноември 2008 г.

Умната блондинка

Една блондинка се качила на самолет. Тя била изключително много изморена и искала просто да легне да спи. Най-накрая намерила мястото си и се оказало, че до нея седи един много любопитен млад програмист.


Той искал да изследва цялата теория за тъпотата на блондинките и вероятно да изкара от нея некой лев .
„Хей, искаш ли да играем една игра?” я попитал той.

„Не благодаря, искам просто да легна да поспя”.

„Моля те много е лесна, просто трябва да отговаряш на въпросите които ще ти задам. Ако не знаеш отговора ми даваш пет лева, и аз ако не знам отговора на твоите въпроси, аз ще ти дам пет лева.”
„Наистина не искам да правя това в момента. Искам да поспя малко по време на полета”
„Но моля те красавице, моля те. Окей, какво ще кажеш ако аз не знам отговора на твоя въпрос ще ти дам не пет , а сто лева”
На блондинката и станало интересно и решила да играе на играта.
„Окей тогава. Колко спътници има Юпитер” попитал програмиста. Блондинката посегнала към портмонето си и извадила пет лева от там.
„ Какво е това нещо което отива на три крака в планината и се връща обратно на четири от там?” попитала блондинката.

Програмиста решен да не загуби си извадил лаптопа и почнал да търси навсякъде в нета за отговора. Преровил уикипедията, търсил из гугъла. Засрамен и притеснен, накрая програмиста дал сто лева на блондинката.

След няколко часа, програмиста го глождело какъв е отговора на въпроса и срам не срам попитал:
„Добре де, а кажи ми какъв е отговора на въпроса. Къв е тоя дзвер?”
Блондинката посегнала пак към портмонето си, извадила пет лева от там, дала ги на програмиста и казала:
„Ми че аз от де да го знам”

Поуката от цялата история е, че по-тъпи от вицовете за тъпи блондинки са тъпите хора които ги разправят.

1 коментар:

  1. Най-много ми хареса поуката. Аз като блондинка искам да Ви кажа, че брюнетките са точно толкова тъпи, колкото и блондинките.

    ОтговорИзтриване