четвъртък, 7 януари 2010 г.

Блого на един покер шъшкънин

19.06.2009 11:49
А здравейте и от мене. Язе съм баце Дако. Тукте сакам да споделъ малко от мойте покер впечатления и зарибявки. Пръвеа път дека играх покер беше с едни приателчета у Студентскиу град. Къ си седеееме и рескааме бирица един пущиняк вика: Ей, шушляци, аре уместу да упиняме с уши и да са дръжим за *** да цъкнем едно покерче. Па я инги рекох: "Ей цикоре я не знъм къ инги са играа тава, Варете ма тука стига сте са лендзавиле я сакам да си кръкам бирицата." Уни ми викат: "Аре бе бастун, щъ научиме." И те така те, седнах я да играа ама ни знам кво а флъш, ни знам кво а стрейт ма па играа. Цъкам си я, рескам си бирица и съм си надул да слушам Радо Шишарката и по едно време глеам зеа да ми връзват яката карта. Имам я 2 два снежни човека(демек два осмака) и на флопа доада още един. Я си викам, мале тава шъ а сал неква якъ ръка шъ фана да ги играа. Уни мойте ора сите набия ол ин, уно и я така. Сал кат ми пъкна и четвъртияу снежен човек уни напрао рекоа: "Уке Цветко". И те така кат за пръва игрица спечелих. И досеги съ лендзаве на мойте ора къ ги бих кат маче у дирек. Ма па они викат: "Е баце уно кво сакаш. Късмето на начинаещия.
И те така скоро шъ ви пиша и шъ ви турам скрийншоти с най-добрите ми момвнти. Сеги съ подвизавам у покерстарс.ком.
_____________________________________________________________________________________
19.06.2009 13:22
Тъдева бацета, сакам да ви покажа неколко случая къде съ съмневам че покер залите леко нагаждат картите.
Я мислъ че шанса повече от един играч да има чифт джобни карти е мноо миничък. Ма на мене тикива пустиншки ситуации мноо често ми съ случат. Та да ви каа една тактика. Ако имате чифт у джебовете и некой товари кат за световно по добре си палете точилата одма!
Шанса и он да има чифт е могу голем!

Няма коментари:

Публикуване на коментар